Mam 3 miasto

statek kolinizacyjny w grepolis
Dawno tu nie pisałem, ale już teraz chciałem się pochwalić tym, że wybudowałem sobie trzecią osadę na mojej wyspie. Sprawa jest dość prosta w moim przypadku, ponieważ dzięki temu że mam już akademię na 28 poziomie, to można spokojnie zrobić sobie statek kolonizacyjny, dzięki któremu bez przeszkód można cieszyć się nowymi osadami.

W mojej wspólnocie niestety odradzają tego rodzaju działania, takie jak zajmowanie pustych terenów w celu kolonizacji, ponieważ są one bardzo mało opłacalne i potrzeba sporo czasu żeby to rozbudować. ale ja uważam inaczej i pewnie za kilka dni dostanę jakąś reprymendę od bosa w mojej wspólnocie:)

Chodzi o to, iż na moim poziomie powinno przejmować się wioski mające około 3000 punktów. Ale żeby zająć taką wioskę to nie dość że trzeba wybić całe wojsko, to prawdopodobnie trzeba jeszcze będzie użerać się ze wparciem jakie tam dotrze.
A tak ja sobie na spokojnie zasiedlę najbardziej strategiczne punkciki, które będą mało atrakcyjne dla przeciwnika - chyba że do robienia farm.

Podsumowując:
Wada tego rozwiązania, to strata całego statku kolonizacyjnego(w moim przypadku to tylko strata surowców, których mam niekiedy nadmiar, a i po stracie takiego statku zwolnią się zawsze jakieś miejsca mieszkalne) więc dla mnie to bardziej zaleta niż wada, chociaż surowce naprawdę uchodzą bardzo szybko.

Zaleta to brak konkurencji, bo mało komu chce się bawić z tak małymi osadami.

No i zapomniałem dodać, że zabrakło mi punktów kultury na kolejną osadę, więc trzeba będzie wspierać moich braci ze wspólnoty, aby zarazem im pomóc i zdobyć konieczne punkty kultury.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz