Ale sie podirytowałem

Z tego co zauważyłem, to w jednym czasie zrobiłem wydarzenie kulturowe - festyn miejski razem z występami teatralnymi. I miałem 8/9 punktów, a po skończeniu obu tych wydarzeń mam teraz 9/9. czyli z tego wychodzi że straciłem nadzieje i surowce na jedno z tych wydarzeń. Większa stratę przyniósł mi festyn miejski, przez który musiałem opróżnij swoje magazyny prawie do zera, ale na szczęście mam co zagrabiać, więc nie powinno być aż tak tragicznie. No ale niestety z tego co widzę, to występy teatralne trwają 5 dni, co dla mnie jest przegięciem.
Tak więc chyba będę musiał jednak inwestować w festyny miejskie, a teatr chyba usunę o ile się da, żeby mieć miejsca na kilkudziesięciu żołnierzy, a oni zawsze się przydadzą.

Na razie mam 4 miasta, z czego jedno już dochodzi do 10 tysięcy punktów, a reszta go goni. Jedna ma 1500, inne 1300 a najnowsze ma 997 tak jak numer pewnej instytucji.

Zdobywanie punktów kultury w grepolis trudniejsze niż myślałem.

Jak wcześniej napisałem, że mam 9/18, a nie 9/9(to moja pomyłka), dlatego trzeba zbierać przez 9 dni surowce na zorganizowanie festynu miejskiego, po to aby przejąć kolejną wioseczkę na mojej wyspie. Wtedy nikt nie będzie chciał mnie nawet atakować, a ja człowiek cierpliwy i strategiczny - będę mógł po czasie ze zgromadzonym wojskiem pokazać każdemu na co mnie stać.
Zapomniałem dodać - w tych nowych wioseczkach mam 100 i 200 szermierzy, a także ponad 50 łuczników i będę robił sobie jeszcze hoplitów, ale że skupiam się nad kopalniami, to nie mam możliwości dorobienia sobie akademii na wystarczający poziom, aby sprawnie sobie móc produkować żelazną defensywę.

Na Ofensywę przyjdzie pora, dla mnie ważne jest to aby móc udzielać niezbędnego wsparcia każdemu kto mnie tylko o to poprosi, a zarazem samemu pokazać napastnikowi, żeby ze mną nie zadzierał:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz