Kiedy mozna podbijać inne miasta

Co do tej kwestii, to powinno się spełniać pewne wymogi budynkowe i mieć przydatne badania zrobione w akademii.

Jeśli chodzi o poziomy budowli, to należy mieć akademię na poziomie 22 a także posiadać port na 20 lewelu. Do tego bodajże trzeba mieć jeszcze gospodarstwo na 20 levelu - chociaż nie jestem tego pewien. No i należy mieć badania statku kolonizacyjnego, żeby móc zajmować inne wioski, bez względu czy są one na naszej czy też na innej wyspie.

Jak podbijać miasta w grepolis?

Ja dalej nie wiem jak podbijać miasta przeciwników, dlatego postanowiłem zajmować puste osady, których nawet nikt nie będzie chciał podbijać. Swoją drogą, nie wiem co w tym fajnego, żeby ryzykować utrata wojska dla jakiegoś dużego miasta, które pewnie dostałoby wsparcie od kogoś ze swojego plemienia, tudzież wspólnoty morskiej.

Tak więc mnie nie interesuje to, jak podbijać przeciwnika, bo mam akademie na 30 poziomie, oraz możliwość budowy statków kolonizacyjnych.

PAMIĘTAJ
Po zajęciu, czyli skolonizowaniu jakiejś fajnej i pobliskiej osady, na którą musisz czekać całą dobę - tracisz swój statek kolonizacyjny, ale powracają Ci osadnicy, czyli bodajże 175 osobników.
Mnie zawsze cieszy ta wiadomość, bo nie muszę robić gospodarstwa, a zamiast tego rozwijam kopalnie srebra.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz