Grepolis - poziomy budynków

Jako ze jedna z moich wspaniałych wiosek ma już prawie 10 tysięcy punktów, to postanowiłem zrobić wpis o tym jakie są poziomy budynków.

Z tego co się orientuję, to kopalnie czyli tartak, kopalnia srebra i kamieniołom, ma maksymalny poziom - 35. Ale ja to przeczytałem w jakimś poradniku, nawet nie pamiętam którym i wyszło na to, ze 35 poziom dla tartaku to nieprawda, bo ja mam już 38. Za to mogę poręczyć o tym, że gospodarstwo ma 40 poziom, bowiem ja taki mam i dalej już niczego się nie da zbudować.
Zatem śmiem sadzić, że tarlaki itp również mają ten 40 poziom, ale za nim to potwierdzę, to trochę minie, bo nie zamierzam teraz robić tartaku, bowiem kopalnie srebra mam na 32 levelu.

Z budowli bardziej nietypowych, takich jak łaźnie, teatry i wieże, to wiem iż mają one 1 poziom. Przy tej okazji chciałem powiedzieć, że mam chyba jakiś bug w grze, bo po zrobieniu teatru, który uważam za tandetny, to nie mogę postawić łaźni i biblioteki i jakiejś 4 budowli, bo porostu ikonki wyparowały.

Sam już nie wiem co robić, bo dzięki łaźni mógłbym mieć 10% więcej osadników, tym bardziej że miejsc w zagrodzie brakuje.

Jeszcze jest ta iglica koło senatu, już zapomniałem co to było - chyba jakaś agora - mniejsza z tym. To też ma 1 poziom i nie ma co napalać się na więcej.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz