Nie bój się pladrować zadaniowej wioski

Mam na myśli plądrowanie wioski przeciwnika, które jest w zadaniu na wstępnym kursie podczas gry grepolis. Bo ja sam obawiałem się o to, czy będzie to rozważne, jak zażądam od wioski przeciwnika jakiś surowców, bo sam nie mailem ani jednego żołnierza. No ale zaryzykowałem i nic mi się nie stało.
Te wioski na Twojej wyspie możesz plądrować co jakiś czas, bo nie są to wsie prawdziwych graczy. Nawet nie wiem czy inni widzą te wioski, a mi się wydaje że są widoczne tylko dla mnie, jako coś w formie zadania. oczywiście ja w dalszym ciągu szykuje się do zajęcia całej wyspy, jednak muszę uważać bo na tej samej wysepce są inne plemiona i jeżeli ich członkowie są bardzo aktywni, to nie mam z nimi żadnych szans. Musze porostu wyczekać na okazję i samodzielnie powybijać tych, którzy nie rozwijają swoich wiosek.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz