Prawie 2 tysiaki pkt

Aktualnie moja wspaniała wieś, o którą bardzo dbam ma 1990 punktów. Co prawda mam jakieś surowce, ale wolę się teraz zbroić ponieważ jeden śmiałek mnie już zaatakował i mocno się przejechał - pewnie szpiegował mnie jak moje wojo było w terenie, stąd jego błędna dedycja o posłaniu na mnie całej armii, którą niestety stracił. Ale i ja nie pozostałem bez szkód, bo wyciął mi prawie 1/3 stanu z czego 2 rydwany, na które przeznaczyłem 100 pkt łaski bożej od zeusa.

Dlatego dojście do 2k pkt, może być trudniejsze niż mi sie wydaje, bo obrona jest najważniejsza. MOim celem jest mur na 20 poziomie i wiaża obronna dająca 10% większej mocy. Tylko pomyslcie, co może zrobić defensywa z takim murem, wiaza i kilkunastoma rydwanami na stanie:)
Chyba zmienię opis wioski na " zastanów się 3 razy zanim poślesz na mnie wojsko"

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz