Nieciekawa niespodzianka

Podbiłem trzy wsie, które należą do systemu gry - więc nie zadarłem jeszcze z żadnym konkurentem. Potem stwierdziłem, że warto zdobyć kolejne osady, żeby je systematycznie plądrować, jednak nie było to możliwe bowiem dostałem czerwony komunikat o tym, iż nie można wysyłać więcej wojsk, czy podbijać wyspy - dokładnie nie pamiętam, w każdym razie trzeba na jakiś czas o tym zapomnieć i czekać co kilka/kilkanaście godzin na odnawianie się surowców wtórnych, dzięki którym mogę ulepszać swoją wspaniałą i nadmorską wieś w antycznym świecie.


Mam już podstawowe budowle na kilku poziomach, lecz senat stoi na niższym szczeblu co uniemożliwia mi robienie nowszych budynków. Ale jak w każdej grze strategicznej, tak w Grepolisie trzeba czasu na rozwój.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz